PÁLYÁZATOK

A kedvezményezett neve: Conductive Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

A projekt azonosítószáma: GINOP_PLUSZ-1.2.1-21-2021-01719

A fejlesztés célja: Mikro-kis-és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása a Conductive Kft-nél

A szerződött támogatás összege: 55. 066.091.-

Projekt tényleges befejezése: 2023 03.02.

A projekt tartalmának részletes bemutatása:

A beszerzésre került Zappe SKA 5070 TW termoformázó, T1700 műanyagfeldolgozó gyártószerszám, 2 darab irodakonténer, Canadian Solar eszközök egyszerűsítették gyártási folyamatainkat, helyet takarítottak meg elősegítették eredményességünket azáltal hogy gyorsult az áruáramlás. A termékek, alapanyagok szállítása partnereink, alvállalkozóink között egyszerűbbé és környezet kímélőbbé vált, ezáltal is pénzt és idő spóroltunk meg. A flexibilis, méretileg alkalmazkodó gyártóberendezés révén kisvállalkozásként esélyünk nyílt több multinacionális gyártó céget is kiszolgálni. A Zappe 5070-es termoformázó gép beszerzésével teljesíteni tudjuk az iparági vevők által jelzett igényt speciális méretű, megnövelt oldalmagasságú tálcák gyártására. A flexibilisebb, méretileg alkalmazkodó gyártóberendezéssel meg tudunk felelni az automatizált raktározás miatt szükségessé váló logisztikai méretváltozásoknak.

A T1700 műanyagfeldolgozó gyártószerszám beszerzése lehetővé tette a konténerek raklapokon való rögzítését, valamint a raklapok tetővel történő lezárását. Az ezzel gyártott termékek kielégítik az iparági felhasználók tárolási, logisztikai igényeit. Képesek vagyunk megoldást nyújtani iparági felhasználók számára tárolási logisztikai feladatok megvalósítására.

A napelemrendszer előnye, hogy telepítésével és használatával ki tudtuk váltani a hagyományos energiahordozókat megújuló energiaforrásokkal, ami elősegítette hogy a vállalkozásunk működése környezet barátabb legyen. A hatékonyság növelése érdekében oktatást és tanácsadást is igénybe vettünk.

Elemér nevű CRM rendszert szereztünk be, mellyel megvalósult az ügyfélkapcsolat kezelés folyamatainak támogatása, illetve a jelenlegi és a potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat is tárolja. A CRM magába foglal minden olyan folyamatot, ami valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a számukra történő újraértékesítéshez.